Vážení zákazníci, s ohledem na naši "celozávodní" dovolenou ve dnech od 24 července do 12. srpna 2021, nebudeme schopni vyřídit vaše objednávky ve standardním čase, na který jste od nás zvyklí. Všechny objednávky za toto období vyřídíme 13. srpna 2021. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásné léto. Team PECORELLA CZ

Jak nakupovat

Doprava v rámci ČR a SK

Vybrat si můžete ze tří možností, které pokrývají více než dostatečně požadavky na doručení zboží až k Vám a to:

  • Česká pošta - Balík do ruky, Balík na poštu a Balík do Balíkovny
  • PPL - s více než 2200 Parcelshopy pro osobní vyzvednutí, případně dovezením balíčku až na vaši adresu
  • DPD - DPD Private na adresu, kterou si určíte, nebo DPD pickup na více než 1200 výdejních míst v ČR
  • Zásilkovna - na více než 3600 výdejních míst v ČR a také do výdejních míst na Slovensku - při výběru způsobu dopravy je třeba vybrat zemi doručení

Případně si zboží můžete vyzvednout osobně v naší provozovně na adrese Třešňová 375, Radonice, 25074, ovšem pouze po předchozí telefonické domluvě.

Pokud si u nás objednáte zboží za více než 1.200,- Kč, doprava je ZDARMA!

 

Platba

Platbu můžete uskutečnit přímo při dokončení objednávky prostřednictvím platební brány.

Další možností je převod na náš účet číslo 2401801262/2010, vedený u Fio banka, a.s. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. Informace k platbě najdete v e-mailu zároveň s potvrzením objednávky. Platba převodem je splatná do 10 pracovních dnů.

Využít můžete také dobírku, která je ovšem zpoplatněna.

Dopravce umožňuje platit také platební kartou, případně hotovostí.

 

Reklamace

Naše zboží je vysoce kvalitní a ručíme za něj. Pokud by se však stalo, že by se v záruční době vyskytla vada, můžete využít Formulář pro uplatnění reklamace.

 

x